Däär sån!

De va ett tag sedan nu:) men här är jag och jag lever ännu!

Imorrn fyller Elin 21, jag har hittat lamkött;) hon är den bääästa! Fan snart jul mä ju! jobbigt som fan de enda man gör är att äta å skita. Å skita måste man annars borde man ju spricka!

Å mor å fan har köppt en hightec tv som fan, de va ingen 3D tv iaf då hade jag blivit orolig faktiskt. Å fan hundratals Kanaler på det!

Å korv gjordes hos svärföräldrarna i lördas. De va kul som fan å se tarmen fyllas! Blir nog fint på julbordet:) haha katten Elsa fick komma med mä å hon gillar inte andra katter hon är en liten bitch så att säga!

Nu räcker det hejdå!!!

/Tom Bovallius Ström
karolinajonsson

tack! :)

URL - http://jonssonsfoton.blogg.se/
Skrivet - 2011-12-19 » 23:24:40
ewe

Du skrev mö och det säger man på öland också ^^

URL - http://doggisar.blogg.se/
Skrivet - 2011-12-20 » 20:35:47
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!