En Onödig Dag!!

Denna söndagen va den värsta på jävligt länge!!! Föregående kväll dvs lördag kväll, gick åt fan å lite längre! Har ett stort sår i pannan och en helvetes bula. Jag skulle kanske illustrera hur ett träd faller eller något stöp i backen gjorde jag iaf. men som tur var landade jag på huvvet! sen hände massa annan skit som ni faktiskt inte får reda på..


Har varit bakfull hela dagen och är det fortfarande det blev ingenbakfylle pizza men fick asagod middag hemma hos "Mördare-Anders" innan. Han å hansesa sörra lagade till lite hamburgare å rösti eller rösty potatis e de iaf (GÖTT SOM FAEEN)!!!

Nu är jag hos min kära flickvän å kollar på film "Australia" heter den hon älskar den filmen för hennes man är med i den (Hugh Jackman) heter han nog. Å jag måste säga att hon jag hade vart kvinna eller homosexuell så hade jag gärna klinkat på hans ballalajka!.!

Vet ni vilket djur som stjäl stora
betongfundament längs kusterna??

Ta-piren (Tapiren)

Nä nu ska jag nog joina Elin i soffan
men vi ses väl snart igen SE YA HOMEBOYS/GIRLS

/Tom Bovallius Ström
Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

svar: hej

URL - http://caroliinea.bloggplatsen.se
Skrivet - 2011-12-12 » 02:20:00
madde

Ja visst blen det gott!


Skrivet - 2011-12-12 » 02:50:30
Barvö

Vet du vilket hus som ser bäst ut?



SynVillan!!!!!!!!!!!! Hahahahe


Skrivet - 2011-12-12 » 08:50:07
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!