Många inlägg!

Elin ligger i mitt knä, "Mördare-Anders" skrattar framför datorn. Och Lisa-hund vill pussas! Kollar på när barn föds på tven fan va ont dom har stackars kvinner. Men fan va glada dom blir när den lille kommer ut! Jag vill gärna dela med mig (nu kom Hasse mä de e Mördare-Anders far han ville kolla på rapport) av en tanke som slog mig innan, det är rätt många som kikar på min blogg häpnadsväckande många faktiskt:) nu gick fläkten på i taket mä! Jaja intill NeXT Time ditcheees;)

/Tom Bovallius Ström
Fraj

Tro på fan att man blir glad när den kommer ut, man har ju fått släpa runt på äckelungen i nio månader ;)

URL - http://kombinationskristus.blogg.se/
Skrivet - 2011-12-10 » 22:35:46
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!