Mörkret faller!

Mörkret lägger sig sakta för bilar får man sig akta. Decembers dagar går och snart är det ett nytt år, året som har gått är snart ett minne blott, men året innan nästa är helt klart mitt bästa. En underbar flickvän han man fått och ännu har hon inte gått. Midsommaren ägde och de minnet för mig mest vägde. Hoppas erat år va bra utan att en lina dra! Ät inte gift!

Idag så tvättar jag men de skiter väl ni i ;) hehe men det är bra för tvättstugan är i källarn och Elin bor på tredje våningen så de blir lite trappspring, bra för knät de;) ska nog se till att raka mig idag mä. Inte för att jag har någon enorm skäggväxt men det gör iofs att man måste raka sig för det ser förjävligt ut när det växer så glest!!! Eller hur!!!!

Hajdååå!

/Tom Bovallius Ström
Anonym

tycker du ser för jävlig ut i största allmänhet brorsan ;) hehe... men de e förjävligt med oss strömares glesa skägg!!! allt e farsans fel ;)


Skrivet - 2011-12-14 » 18:52:21
ANGELICA.BLOGG.SE ♥

HejHej!

Du har väl inte missat att tävlingen är avslutad om ett presentkort av 100 kronor hos Solentro.se? Kika in vem som vann här: http://angelica.blogg.se/2011/december/vinnaren-ar.html



Glöm inte att det även finns en ny tävling där du kan vinna ett presentkort värt 200 kronor! Kika in den också på bloggen, i högermenyn eller under "Pågående tävlingar" KRAM http://angelica.blogg.se

URL - http://angelica.blogg.se/
Skrivet - 2011-12-15 » 19:21:57
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!