Nu har man blogg mä!!!

första inlägget!!

Tom är mitt namn åsså vidare. Jag tänkte skriva lite vad jag tänker här i de första inlägget, och de kan bli en jävla massa konstig skit ska nu veta! En tanke jag precis hade va att, nä den försvann! sorry som man brukar säga.

en dikt kanske? se upp där nere nu kommer den!!!
Med min list vinner jag vaje tvist, om krig och missär mot varenda millitär.
jag kan inte dansa och jag kan inte sjunga så på krogen ser ni mig nog i ett hörn stå och gunga.
i sängen trivs jag bra sover länge var da. ont i knät har jag fått för korsbandet har gått, det blev operation en hemskt konstig situation, sjukskriven jag ble i månader tre, tiden den går och en månad bestrår, efter nyår får jag jobba som snickare igen å nu va de slut på den dikten...

som ni kandske förstod va de en dikt om mig. Så nu har ni fått en liten inblick i mitt (dystra) liv, nä det är inte så dystert, Jag har en väääldigt fin flickvän som förövrigt hjälp mig med att starta denna bloggen Stort tack till henne. (haha)

nu får det räcka så här långt har jag aldrig skrivit i en sträcka!! men hoppas ni gillar detta annars får de väl kvetta!!!!


/Tom Bovallius Ström
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!