Nyårs Löften!!

Det här men alla nyårslöfen man ska hålla å komma på ett nytt varje år
de e ett jävla ståhen!!!
jag skiter nog i de nästa år tror jag. lika bra å göra det för man bryter dom alltid ändå!!


nu ska vi åka å köpa raketer och bomder!! blir annars ganska lungt ikväll har vart sjuk i ett på dar nu men nu börjar det släppa faktiskt och det är bra de!! En rejäl Wirre ikväll så ordnar det nog upp sig!!


HEJDÅ!!!! SES NÄSTA ÅR!!!
/Tom Bovallius Ström
Lizzie

Har just nu en frågestund på bloggen som avlsutas kväll! Kolla gärna in och ställ en fråga och gör mig glad! :>



Direktlänk till inlägget - http://lizzievargfrost.blogspot.com/2012/01/en-liten-fragestund.html

- Gör gärna ett inlägg i din blogg att jag har frågestund så länkar jag dig i inlägget. (P.S Du måste skriva att du har lagt upp ett inlägg^^ )

URL - http://lizzievargfrost.blogspot.com
Skrivet - 2012-01-04 » 13:10:53
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!