Jubbe!!!

Då va de sagt att man skulle börja jobba imorrn å då mina vänner får vi se hur det går:)

Ska till Chappen om någon månad å jobba mä ett jävla gäng där borta. Dom ska la renovera något å då får sjötofta skog & bygg ta till hammaren:) jag kan säga att det är jävligt kul å va där å snickra för dom som jobbar där året runt är helt störda i huvvet. Ett exempel är att förra året vi va där fick vi varsin dildo med oss hem;) på skämt såklart:)
Men Cheefen gilla det nog;)

Helgen har varit lång å inte så mycket somn:) jag å Elin drog till broder per i Gislaved å blev där hela helgen:)

Men nu är det nog nu får ni inte veta mer om mig,,,,,,,, tills nästa gång:)


Typ två dagar försent detta inlägg men skit i de:). Puss puss

/Tom Bovallius Ström
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!