Nyår och en snygg Chey!!!!

Ja de va väl ett tag sen!!!!! Ett helt år har ju gott. Men jag ska forsöka förklara er igenom skiten;)

Julaftonsmorgon, man vaknar av ett illa högt brus, ja det kallas bakrus! Julfrukosten är på bordet, varsågoda va ordet! Bingolotto spelades dan före dan
Första spelet gick även andra for förbi men sen kom det tredje och på fyllan brickan försvann å fan inget jag vann!!!!


Afton när nya året firas kom.

Ölen den flöda det var nästan våran enda föda! Å efter en flaska xanté började man gå på sne! Tolvslaget kom
Å raketerna flög jag hoppas det dög! Hasse va full jag lika så, Anders han somna å han måla dom på!

Å sist men inte minst min Chey Elin va asasnygg! Den bästa kan man kalla henne 6 månader med den mä!!! Haha


Hajdåå!!!

/Tom Bovallius Ström
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!